جراحی بینی نیمه فانتزی

فهرست مطالب

به طور کلی جراحی بینی در رفسنجان توسط ، جراح بینی کرمان با هدف اصلاح تمام مشکلات ظاهری و عملکردی بینی انجام خواهد شد. بینی به دلیل قرار گیری بینی در مرکز صورت ، تاثیر زیادی در چهره افراد دارد ؛ از این رو مهم ترین دغدغه افراد قبل از جراحی ، فرم نهایی بینی است. به طبع افراد از سلایق مختلفی برخوردارند و با توجه به آن فرم متفاوتی انتخاب می کنند. در این مقاله می خواهیم درباره فرم بینی نیمه فانتزی و فرآیند جراحی بینی نیمه فانتزی اطلاعاتی ارائه دهیم. بنابرایندر صورتی که شما نیز به فرم نیمه فانتزی علاقه دارید ، پیشنهاد می دهیم جهت کسب اطلاعات مفید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. 

جراحی بینی نیمه فانتزی

ویژگی ظاهری فرم بینی در جراحی بینی نیمه فانتزی

اما بینی نیمه فانتزی یکی از پر طرفدار ترین فرم های بینی میان خانم ها ، محسوب می شود. خانم هایی که شدت قوس بینی فانتزی را دوست ندارند و در مقابل نمی خواهند که بینی شان کاملا طبیعی باشد ، اقدام به جراحی بینی نیمه فانتزی می کنند.

مهم ترین عامل در جراحی بینی نیمه فانتزی

به طور کلی مهم ترین عامل در جراحی زیبایی بینی ، پوست بینی می باشد. پوست بینی در هر فرد ضخامت مختلفی دارد. بینی های استخوانی دارای پوست نازکی هستند اما بینی های گوشتی به نسبت از پوست ضخیم تری برخوردار می باشند.

در عمل بینی نیمه فانتزی این نکته حائز اهمیت است که تنها افرادی که دارای بینی استخوانی هستند مجاز به انجام این جراحی می باشند.

اهمیت انتخاب جراح بینی خوب در جراحی بینی نیمه فانتزی

درصورتی که بهترین جراح بینی کرمان از مهارت و تجربه بالایی برخوردار باشد ، نتیجه جراحی بسیار دلخواه خواهد شد. اما اگر پزشک منتخب شما به اندازه کافی تبحر نداشته باشد ، ممکن است فرم بینی دلخواه شما را ایجاد نکند و حتی از آن بهتر ، احتمال آسیب به سلامت شما نیز وجود دارد. بنابراین برای انتخاب جراح بینی خود عجله نکنید و پس از بررسی همه جوانب جراح بینی خوب و با تجربه ای انتخاب نمایید.

جراحی بینی نیمه فانتزی

ویژگی های جراح بینی خوب نیمه فانتزی در رفسنجان

  • با صبر و شکیبایی پاسخگوی تمام سوالات بیمار بوده و در بیمار حس اعتماد ایجاد می کند.
  • علاوه بر در نظر گرفتن سلیقه بیمار ، تناسبات صورت فرد را در نظر گرفته و در صورتی که بیمار انتظار نامعقولی از عمل بینی دارد ، وی را متقاعد سازد.
  • جراح بینی خوب می تواند از انجام انواع جراحی زیبایی بینی نتایج مطلوبی کسب کند.
  • جراح بینی موظف است بیمار را از اقدامات و مراقبت های قبل و بعد از عمل زیبایی بینی آگاه سازد.
  • جراح بینی خوب با خلاقیت و آگاهی از علم زیبایی شناسی، میان بینی و سایر اجزای صورت تناسب ایجاد می کند.
  • جراح بینی می تواند دیدگاه کلی از نتیجه تغییر فرم در بینی را در اختیار فرد متقاضی قرار دهد تا بیمار با آرامش خاطر اقدام به جراحی نماید.

نحوه انتخاب جراح بینی برای جراحی بینی نیمه فانتزی

  • پرس و جو از دوستان و اطرافیان
  • جستجو در گوگل و فضای مجازی همچون اینستاگرام
  • مراجعه به سایت جراح و بررسی رزومه کاری و میزان تحصیلات ایشان
  • مشاهده نمونه کار های پزشک از طریق مراجعه به گالری تصاویر سایت یا صفحه اینستاگرام

جراحی بینی نیمه فانتزی

اقدامات قبل از جراحی بینی نیمه فانتزی

  1. به عنوان اولین اقدام در رابطه با یک جراح بینی خوب در کرمان یا شهر خود تحقیق کرده و بهترین جراح بینی را انتخاب کنید؛ جراح بینی بیشترین تاثیر را در رضایت بخش بودن نتیجه به دست آمده از این جراحی زیبایی دارد.
  2. همه انتظارات و توقعاتی که از عمل زیبایی بینی دارید را به طور واضح و شفاف با جراح بینی تان مطرح کنید تا ایشان بتواند سیلقه شما را در حین تعیین فرم بینی اعمال کند.
  3. از مصرف داروهای رقیق کننده خون مثل وارفارین که با کاهش غلظت خون خطر خونریزی در حین جراحی را افزایش می دهند به مدت 2 هفته قبل از انجام اینروسیجر ، پرهیز کنید.
  4. به سوالاتی که پزشک در رابطه با حساسیت های غذایی و دارویی و همچنین بیماری هایی که به آن ها ابتلا داشته و داروهای خاصی که مصرف می کنید می پرسند به طور صادقانه پاسخ دهید.
  5. به مدت 14 روز پیش از جراحی، دخانیات مصرف نکرده و نوشیدنی های الکل دار ننوشید.

مراقبت های بعد از جراحی بینی نیمه فانتزی

  1. افراد باید به مدت 4 ساعت بعد از عمل بینی نیمه فانتزی از خوردن هرگونه مواد غذایی اجتناب نمایند زیرا در این مدت تحت تاثیر مواد بیهوشی هستند و ممکن است دچار حالت تهوع و استفراغ شوند.
  2. به دلیل اینکه خوردن مواد غذایی سفت به جویدن زیاد نیاز داشته و هنگام خوردن آن ها فک بالا حرکت زیادی می کند، امکان دارد ورم بینی تشدید شود بنابراین باید در چند روز ابتدایی فقط غذاهای آبکی و نرم مثل مثل فرنی بخورید.
  3. در رژیم غذایی خود به میزان زیاد میوه، سبزیجات، ماهی و میگو قرار دهید.
  4. به مقدار زیاد آبمیوه های طبیعی و تازه میل کنید.
  5. هنگام خواب زیر سر خود دو بالشت بگذارید، این کار تاثیر زیادی در کاهش تورم ناشی از جراحی زیبایی بینی دارد. همچنین از خوابیدن به پهلو که موجب تحت فشار قرار گرفتن بینی می شود پرهیز نموده، طاقباز و به پشت بخوابید.
  6. برای کاهش تورم در سه روز اول از ژل یخ استفاده نموده و آن را بر روی نواحی دارای تورم بگذارید و در سه روز دوم بر روی نواحی مورد نظر کمپرس گرم قرار دهید.
  7. اگر احساس درد داشتید تنها از مسکن های تجویز شده توسط پزشک استفاده کنید.
  8. در مدت زمان توصیه شده توسط پزشک، به طور مداوم و مرتب بر روی بینی خود چسب بزنید.
  9. از استعمال دخانیات، مصرف نوشیدنی های حاوی الکل و استنشاق دود که موجب تضعیف سیستم ایمنی و ایجاد اختلال در روند بهبودی می شود بپرهیزید.

 

 

نحوه استحمام بعد از جراحی بینی نیمه فانتزی

یکی از نکاتی که بعد از پایان فرآیند تغییر فرم بینی باید به آن دقت زیادی داشته باشید، نحوه استحمام کردن است. زیرا اگر به درستی صورت نگیرد ممکن است مشکلات عدیده ای را برای شما ایجاد نماید. توصیه دکتر مسعود رادمان ، جراح بینی کرمان به افراد این است که حداقل برای یک هفته استحمام نکنند، زیرا در این مدت زمان به منظور مراقبت از بینی تازه جراحی شده و همچنین ثابت شدن هرچه بهتر آن در وضعیت جدید، ابزاری به نام اسپلینت بر روی بینی قرار می گیرد که برای حدود 7 روز نباید کوچک ترین آسیبی به آن وارد گردد. بهتر است شب قبل از جراحی استحمام نمایید با این کار برای چند روز بعد از جراحی از حمام کردن بی نیاز خواهید بود.

نحوه استحمام درست بعد از جراحی بینی نیمه فانتزی به شکل ذیل است:

توصیه می شود حمام کردن را با همراهی یک آشنای نزدیک انجام دهید. بهترین حالت این است که بر روی یک صندلی نشسته و برای شستن موهای تان سر را به عقب خم کنید؛ از فرد همراه درخواست کنید که موها و همچنین بدن تان را شستشو دهد. با این کار اولا سر به سمت پایین خم نشده، در نتیجه گردش خون در سر و صورت افزایش پیدا نکرده و تورم تشدید پیدا نمی کند و ثانیاً اسپلینت بینی خیس نمی گردد. از نشستن طولانی مدت در وان و همچنین استحمام با آب خیلی داغ پرهیز کنید؛ در غیر اینصورت احتمال دارد به دلیل وجود تاثیر مواد بیهوشی سرتان گیج رفته و به زمین بخورید.

چرا بعد از جراحی بینی نیمه فانتزی باید به بینی چسب زد ؟

یکی از مراقبت هایی که به هیچ عنوان نباید انجام آن را پشت گوش بیاندازید این است که طی مدت زمان تعیین شده و طبق آموزش پزشک، بر روی بینی تان چسب بزنید. اهمیت چسب زدن به این دلیل است که اولاً به مدت 2 هفته موجب فرم گیری هرچه بهتر بینی شده و در ثانی به مدت 2 الی 4 ماه موجب کاهش هرچه سریع تر ورم بینی می گردد.

هزینه جراحی بینی نیمه فانتزی با دکتر مسعود رادمان 

هزینه این جراحی به عوامل مختلفی چون میزان ایرادات بینی ، دستمزد جراح و غیره بستگی دارد. به همین دلیل ابتدا فرد مورد معاینه قرار گرفته و با بررسی همه جوانب قیمت نهایی مشخص خواهد شد.

عمل بینی نیمه فانتزی

دکتر مسعود رادمان

دکتر مسعود رادمان متخصص حرفه ای گوش و حلق و بینی در شهر کرمان هستند که با به کار گیری دانش خود در کنار حس مسئولیت پذیری و تعهد کاری ، خدمات درمانی و زیبایی بسیاری را به بیماران ارائه می دهند.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جهت مشاوره رایگان تماس بگیرید